Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Abril de 2016.

Novo! Programa de Autoestima

SESIÓN 11. "Conociéndote bien"+cuestionario de autoestima

 (páx.:8-12)

Click! Programa Orient. Profesional. "Como elexir a miña profesión"

Sesión 11. Aptitudes I e II

Páx.: (14-19)

Click! Programa Orient. Profesional

SESIÓN 11. Paso 5 "En que estudos vou mellor "

Páx.:(45-50)


Click! Sesión 11. "Continúo resolviendo problemas"

Páx.: (65-68)

 

Protección de datos

Publicado: 04/04/2016 12:07 por iessalvaterraorientacion en LEXISLACIÓN

Protocolo de protección de datos 

Onte, 5 abril, foi publicada no BOE a

Orde ECD/462/2016, de 31 de marzo, pola que se regula o procedimento de incorporación do alumnado a un curso de Educación Secundaria Obrigatoria ou de Bacharelato do sistema educativo definido pola lei , de 9 de diciembre, para a mellora da calidade educativa, con materias non superadas do currículo anterior a súa implantación

FP Básica

Publicado: 07/04/2016 10:35 por iessalvaterraorientacion en FP Básica

Instruccións enviadas polo servizo de inspección educativa sobre o desenvolvemento dos ciclos de FP Básica no curso 2015/16

Acoso escolar

Publicado: 07/04/2016 12:03 por iessalvaterraorientacion en COMPETENCIAS

Guía de actuación para o profesorado nos casos de acoso escolar

Perfís profesionais FP Básica, by lourdesotero

Fonte: Convivencia e orientación en Perillo

Solidaridade??

Publicado: 07/04/2016 12:35 por iessalvaterraorientacion en CONVIVENCIA

El drama de los niños sirios a través de sus miradas

Fonte: Educación para la Solidaridad (Manuel Araus)
Más de tres millones de menores no pueden ir a la escuela por la guerra, para aquellos que viven como refugiados en Jordania es lo que más echan de menos
Amna Zughayar, de 9 años y procedente de Deir el-Zour, Siria, vive como refugiada en el campo de Mafraq (Muhammed Muheisen - AP)
Mohammed Bandar, de 12 años, viene de Hama (Siria) y quiere convertirse en doctor algún día, “para ayudar a otras personas”. (Muhammed Muheisen - AP)
Más que su casa, su cama o sus juguetes, es la escuela lo que echan de menos los niños que han tenido que dejar todo lo que conocían por la guerra de Siria. Quieren volver a estudiar. Saben que sin estudios y viviendo toda la vida en un campo de refugiados les espera un futuro incierto. ¿Cómo se ganarán la vida? ¿Volverán algún día a la escuela? Son las inquietudes que tienen algunos de los rostros retratados en el fotoreportaje que publica la agencia Associated Press.
Es un trabajo realizado por el jefe de fotografía de la agencia para Oriente Medio, Afganistán y Paquistán, Muhammed Muheisen. En 2014 ya elaboró una selección de retratos similar a la presente aunque entonces los protagonistas eran niños y niñas que huían de la guerra en Afganistán.
“Todo lo que quiero es volver a mi escuela en Siria y ver a mis amigos”
Cerca de la mitad de los 4,8 millones de sirios que han huido de sus casas son menores. Y muchos de los más vulnerables viven en campos de acogida repletos de tiendas, como los de Jordania, país que acoge 640.000 refugiados actualmente.
El fotógrafo se ha centrado en captar las expresiones de los niños y niñas de los campos de acogida que rodean la ciudad norteña de Mafraq. Son sus miradas y sus aspiraciones.

RAKAN RASLAN, DE 11 AÑOS
Rakan Raslan, de 11 años y de Hama (Siria). Explica que sin educación, su futuro es incierto (Muhammed Muheisen - AP)
Rakan Raslan viene de la ciudad siria de Hama. Huyó con su familia a Jordania dos años atrás porque su casa quedó destruida por la guerra. De piel pecosa, cabello castaño y ojos azules, el niño de 11 años ya es consciente de su realidad: sin educación su porvenir se limita: “Lo mejor a lo que puedo aspirar es a convertirme en conductor”, afirma. De la misma edad es Yasmeen Mohammed, cuya familia huyó de Ghouta del Este, un pueblo cercano a la capital, Damasco. Dice que echa de menos su antigua vida: “Todo lo que quiero es volver a mi escuela en Siria y ver a mis amigos”.
“Lo mejor a lo que puedo aspirar es a convertirme en conductor”
Casi 3,7 millones de niños sirios -uno de cada tres de toda la población infantil del país- ha nacido durante un conflicto que se eterniza. Según un informe publicado por UNICEF esta semana, desde 2011 306.000 niños han nacido siendo refugiados. Pertenecen a una generación que solo ha conocido la violencia, el miedo y el desamparo.
La agencia de la ONU estima que más de 2,1 millones de niños residentes en Siria, y unos 700.000 desplazados en campamentos de países vecinos, no van a la escuela.
“En Siria, cerca de 7 millones de niños viven en la pobreza, por lo que su infancia está marcada por la pérdida y la privación”, afirma el director regional de UNICEF para Oriente Medio y el norte de África, Peter Salama.
Yasmeen Mohammed, de 11 años, viene de Ghouta del Este (Siria) (Muhammed Muheisen - AP)
El conflicto ha matado a más de 250.000 personas y ha desplazado casi la mitad de la población, que, según cifras registradas antes de la guerra, ascendía a 23 millones de habitantes.
En Jordania, apenas 100.000 refugiados viven en campos oficiales de acogida. El resto (de los 640.000 que hay) están dispersados por el país. Aquellos que viven en campos no oficiales afirman que es su única opción, ya que no pueden pagarse un alquiler y que necesitan estar cerca de las granjas; una de las únicas opciones que tienen para encontrar trabajo.
Es el caso de Bandar al-Humaidy, que huyó de la ciudad siria de Hama. “Nos vimos forzados a dejar Siria porque temíamos por la vida de nuestros hijos”, afirma este padre de 13 niños. El hombre de 42 años ahora trabaja en una granja cerca de uno de estos campamentos improvisados.
“Sueño que algún día todo este derramamiento de sangre se detendrá y volveremos a nuestra patria. Y seremos capaces de proteger a nuestros hijos y darles paz y educación”, desea Al-Humaidy.
Un anhelo compartido con las nuevas generaciones. Mohammed Bandar, de 12 años y mirada valiente, afirma esperanzado: “Quiero ser médico y ayudar a las personas”.

Tecnoadiccións

Publicado: 12/04/2016 11:53 por iessalvaterraorientacion en TIC

Test para saber si estás "enganchado"

Guía para as familias

Guía para o profesorado

Novo! Programa de Autoestima

SESIÓN 12. "metas"

 (páx.:13-21)

Click! Programa Orient. Profesional

SESIÓN 12. Paso 6 "Que se del bachillerato I"

Páx.:(51-59)


As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional.

Requisitos das persoas solicitantes

Cumprir os requisitos de acceso establecidos no artigo 36º do Decreto 114/2010, do 1 de xullo, polo que se establece a ordenación xeral da formación profesional do sistema educativo de Galicia (para ciclos medios, ESO ou proba de acceso; para ciclos superiores, bacharelato da LOE ou da LOXSE, ou proba de acceso), e ademais:

– Ter 18 anos, para optar aos títulos de técnico

– Ter 20 anos, para optar aos títulos de técnico superior, ou 19 anos no caso de posuír xa o título de técnico

Malia o anterior, coa finalidade de facilitar a formación permanente, a integración social e a inclusión de persoas e de grupos desfavorecidos no mercado de traballo, se houber vacantes logo de resolto o proceso de admisión, poderán acceder á realización das probas dos módulos profesionais asociados a unidades de competencia do Catálogo Nacional de Cualificacións Profesionais as persoas adultas que, sen cumpriren as condicións de acceso, teñan acreditada:

– Experiencia laboral equivalente ao traballo a tempo completo de dous anos nunha actividade laboral directamente relacionada co sector profesional do ciclo formativo correspondente.

Con carácter xeral, non estar matriculado/a en ciclos formativos de formación profesional nin ter causado baixa no correspondente curso académico.

Excepcionalmente, no caso de que houber vacantes logo de resolto o proceso de admisión, poderán acceder á realización das probas as persoas matriculadas polo réxime de persoas adultas para a superación dos módulos profesionais do mesmo ciclo formativo, sempre que os teñan suspensos de cursos académicos anteriores e non se atopen matriculadas neles no curso académico de realización da proba.

Non estar en posesión dun título de formación profesional declarado equivalente ao correspondente título de formación profesional establecido ao abeiro da Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, obxecto da proba.

 Lugar de presentación de solicitudes

As solicitudes de inscrición para participar nas probas libres de formación profesional presentaranse na secretaría de calquera centro público en que se oferten probas libres para a obtención de títulos LOE, malia que non sexa o centro elixido en primeira opción.

Prazo de solicitude de admisión

Unicamente poderá presentar a solicitude de admisión quen cumpra os requisitos de acceso no período da inscrición.
O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (período ordinario): do 18 ao 29 de abril de 2016 ata as 13:00 h.


As maiores tasas de emprego en 2014 foron as das/os estudantes universitarios que fixeron Enxeñería en Electrónica (98%), Mediciña(97,7%), Enxeñería en Automática e Electrónica Industrial (96,2%), Enxeñería Aeronáutica (96,0%) e Enxeñería Naval e Oceánica (94,6%).

Pola contra, s/os tituladas/os con menor tasa de emprego estudaron  Filoloxía Francesa (50,6%), Diplomatura en Navegación Marítima (50,8%), Licenciatura en Filoloxía Árabe (51,4%), Licenciatura en Historia da Arte (53,2%) e Licenciatura en Ciencias do Mar (54%).

Click! Programa Orient. Profesional. "Como elexir a miña profesión"

Sesión 12. Aptitudes, intereses e profesións

Páx.: (20-23)

 

Click! Sesión 12. "Ponemos en práctica lo que sabemos"

Páx.: (69-73)


 

Videos de distintas profesións organizados por sectores profesionais (Work Inside)
null

 

Ti Elixes!

Publicado: 25/04/2016 10:25 por iessalvaterraorientacion en EMPREGO
No seu magnifico Blog de orientación, a compañeira Mónica Diz comparte a guia de orientación "Ti Elixes!". Trátase dunha guia que ven elaborando o CMIX (Centro Municipal de Información Xuvenil) do Concello de A Coruña dende hai moitos anos. Esta é a última versión actualizada a día 30 de marzo. 
A Guia Ti Elixes! 2016 é un recurso imprescincible para orientarse en educación e emprego. Nela atoparás un enorme directorio coas fontes de información sobre emprego e educación máis destacadas, así como unha selección das bolsas convocadas nestes dous últimos anos por entidades públicas e privadas. Todas as direccións web que aporta a guia conteñen un enlace para acceder directamente ao recurso. 

A Guia Ti Elixes! 2016 contén:

1. Información sobre Emprego:

 

  • Onde informarse
  • Programas de emprego
  • Plan Nacional de Implantación da Garantía Xuvenil
  • Atopar traballo na rede
  • Empresas de Traballo Temporal
  • Emprego público
  • Traballar na UE
  • Emprendemento

 

2. Información sobre Educación:

 

  • Directorio de recursos
  • Universidades 
  • Información sobre bolsas
  • Convocatorias de bolsas
Descarga a guia pinchando 
na imaxe ou neste enlace.
Monica Diz comparte o caderno de información académica para alumnos de bacharelato, actualizado en abril de 2016. 

VERSIÓN CADERNO DIXITAL e tamén en PDF

 

Videos 360º

Publicado: 26/04/2016 09:18 por iessalvaterraorientacion en AUDIOVISUAIS

Os vídeos de 360 graos están "rompendo". Non necesitamos nin gafas Todo bien...

Fai uns días presentouse a película Help, gravada en 360º, calidade de cine e dirixida por Justin Lin (Star Trek beyond). Podedes pulsar nas flechas do círculo e desplazarvos pola acción ao voso gusto no primeiro dos vídeos.

O seguinte paso son os vídeos gravados no espazo. O segundo video foi gravado a unha altura entre 32 e 36 Km pero xa podemos ollar a curvatura da terra!!

 


Vía: Xatakaciencia

Auroras boreais en 4K

Publicado: 26/04/2016 09:48 por iessalvaterraorientacion en AUDIOVISUAIS

Dende a Estación Espacial Internacional (ISS) todo o que pasa na Terra ten outra perspectiva. Como no caso das auroras boreais, fenómeno atmosférico que consiste na aparición no ceo de manchiñas e columnas luminosas de distintas tonalidades, que é producido pola radiación solar e se pode observar pola noite nas rexións polares... unha mágoa que en Salvaterra non teñamos!!

Durante 5 minutos podemos contemplar no vídeo deste post composto por imaxes en 4K gravadas na Estación Internacional e que forman parte do tipo de contido que ofrece NASA UHD. Co sistema de entrga de vídeo UHD de Harmonic, NASA TV terá a capacidade de difundir contido de vídeo en 2160p a 60 cadros por segundo, permitindo desfrutar de imaxes espectaculares en moitas televisións e dispostivos móbiles...

 

 

Vía: Xatakaciencia